Natúr Kényeztetés Tudatosan

Leváltanád az állatkísérletes, kemikáliákkal teli tusfürdődet? Ellazulnál ebben a hideg időben egy kád forró vízben, de az SLS-el teli habfürdő, már nem megfelelő alternatíva számodra? Sokan vagyunk így ezzel. 
Te tudod mit kensz a bőrödre?
Ha a csillogó, csajos világról nem szeretnél lemondani tudatos vásárlóként sem, akkor jó hírem van, létezik költségkímélő alternatíva. Állatkísérlet-mentes, pálmaolajmentes, állati zsírmentes, parabénmentes, környezetbarát, természetes és mégsem érzed egy percig sem, hogy le kell mondanod valami jóról. 

Szemkápráztató natúr szappan és kényeztető, pezsgő fürdő bomba a pénztárca kímélő, tudatos megoldás. Elkészítenéd? Megmutatom hogyan! Szeretnél belőle, kipróbálnád? Írj nekem a freedomprincess22@gmail.com-ra.

Süti szappan, Ki kér egy szeltet?

Rózsaszín agyagos muffin szappan, a kedvenc arclemosóm

A kényeztető kókuszvaj, és a kíméletesen tisztító rózsaszín agyag teszi különlegessé ezt a gyönyörű szappant. Érett, szára és zsíros bőr tisztítására is tökéletes.

Alul rózsaszín, felül krémszínű.
Összetétel: olívaolaj(50%), kókuszvaj, hidegen sajtolt napraforgó olaj (E vitamin), szűz kukoricacsíra olaj, rózsaszín agyag, 100%-os levendula illóolaj

Ünnepi Cupcake 

Nem csak az ásványi csillám teszi különlegessé ezt a fantasztikus bőrápoló szappant. Kíméletesen tisztító fehér-, és zöld agyag tartalmának köszönhetően, nem csak a hófedte táj örökzöldjeit jelképezi színével, de a problémás bőr tökéletes ápolójává is teszik ezt a szappant. Fás illatát a 100% rozmaring illóolaj adja, ami szintén segít rendben tartani a zsíros bőrt.

Alul fehér, felül zöld színben pompázik, bár a kép nem adja vissza.

Összetétel: kakaóvaj, kókuszvaj, extra szűz olívaolaj, hidegen sajtolt napraforgó olaj, szőlőmag olaj, ricinus olaj, zöld agyag, fehér agyag, 100% rozmaring illóolaj

Rózsaszirmos szappan, fertőtlenítő hatású kubabebors illóolajjal

Kényeztető szappan 50% olívaolaj tartalommal, szemkápráztató natúr fa mintával.


Összetétel: olívaolaj, kókuszvaj, hidegen sajtolt napraforgó olaj (E vitamin), szűz kukoricacsíra olaj, 100%-os kubabebor illóolaj, cink-oxid, vas-oxid

Sütőtökös szappan a hidratált bőrért

Színét és vitamin tartalmát a sütőtöklé adja, hatását a termelői akácméz teszi teljessé.

Összetétel: olívaolaj(50%), kókuszvaj, hidegen sajtolt napraforgó olaj (E vitamin), szűz kukoricacsíra olaj, akácméz, sütőtöklé.


Egy szelet természet.
Rózsakert szappan

Ez a fantasztikus bőrápoló finomság, az anyukák és érzékeny bőrűek kedvence lehet, ránctalanító és extra ápoló összetevői miatt. Rózsaszín agyag tartalmának köszönhetően gyengéden tisztítja a bőrt. Kakaóvaj és kókuszvaj tartalmával extra ápolást nyújt. Ráadásként rózsavízzel és szőlőmagolajjal készült, a vitalizálás, és a ráncok megakadályozása érdekében. A forma pedig nem csak az én, de a Ti szívetekbe is belopta magát ezért kétszer is újraöntöttem már.
Az érés során, fehér részben kialakult gyönyörű mintázat, igazán vintage hangulatúvá teszi.
Először Őszirózsa Szappan néven ismerhettétek meg. :)

Bounty szelet az extra kényeztetésért 

Kényeztető kókusztejjel, kókuszvajjal és antioxidáns hatású holland kakaóval készült.

A kókusz szerelmeseinek alkottam ezt az enyhén bőrradírozó hatású, őrölt kókuszpehely tartalmú, ínycsiklandozó bounty szelet szappan. A tetejét fehér ásványi csillámmal is megszórtam, hogy a bőröd mellett a szemed is kényeztesse.



Összetétel: olívaolaj, kókuszvaj, hidegen sajtolt napraforgó olaj (E vitamin), szűz kukoricacsíra olaj, kókusztej, kókuszpehely, holland kakaó, fehér mica (csillámpala)


Narancsos csokoládé szelet

Valahogy a lehűlő időhöz mindig is hozzátartozott a narancs fűszeressége és a csokoládé gyengédsége. Ez a szelet így nem maradhatott ki a repertoárból. A holland kakaó antioxidáns hatása és illata járja át ezt a kakaóvajas csodát. Színét a bőrszépítő kurkuma adja és a 100%-os narancs illóolaj teszi ellenállhatatlanná ezt a szappancsodát. Tökéletes kiegészítője lehet a fürdőszobának.

Igazi narancsos varázslat.
Hajmosó mignon, a kedvenc hajmosó szappanom (már elkészítettem hozzá az idei zöld diót)

A zöld dió macerátum és a diólevél főzet teszi különlegessé ezt a citromos mázba bújtatott kakaó és kókuszvaj tartalmú samponszappant. A ricinus olajtól, nem csak fantasztikusan habzó, de hajnövesztő, fényesítő hatással is rendelkezik.


Összetétel: olívaolaj (zöld dió macerátummal), kókuszvaj, hidegen sajtolt napraforgó olaj (E vitamin), szűz kukoricacsíra olaj, kakaóvaj, ricinus olaj, diólevél főzet, 100%-os hígítatlan borsmenta illóolaj. A máz reszelt bió citromhéjat tartalmaz.


Színét kizárólag a dió adja.
Almaecetes vagy citromos öblítés ajánlott használata után. Ennek az egy szappannak nem került még fel a pontos receptje a blogra, mert a zöld dió macrátum, mely a lelkét adja, ilyenkor nem készíthető. A küllemén szerintem van is mit javítani, de újraönteni, csak nagyon sokára lesz lehetőségem szintén a zöld dió hiánya miatt.

Pisztáciás álom

Ez a szappan kiváló problémás bőr tisztítására, hisz zöld és fehér agyagot is tartalmaz, e mellett a benne lévő mákszemek, karcolás mentesen radíroznak. Az agyagok kiváló bőrtisztító, méregtelenítő hatásúak.
Kétfajta díszítéssel készült, egész- és tört "mandula" szórással.

Muffin formában is készült, ami kényelmes arctisztító szappanméret.
Összetétel: extra szűz olívaolaj, kókuszvaj, hidegen sajtolt napraforgó olaj, zöld agyag, fehér agyag, őrölt mákszemek ("mandulaszeletek": körömvirág szappanból)

Csokigolyós Oreo Sütiszappan


Az Oreo keksz ihlette ezt a szappant, mert annyi helyen láttam, hogy így télre elkezdték kikísérletezni ennek az eszméletlenül csokis, szinte fekete keksznek, a hófehér vaníliakrémmel töltött otthoni változatát. Tudtátok egyébként, hogy az Oreo keksz sok országban vegán? Csokiszappan darabból csináltam csokigolyókat, amik a holland kakaó borítástól, nem csak isteni illatot, de valósághű kinézetet is adnak ennek a kakaóvajas szappansütinek. Használatba vétel után fog kiderülni, mennyire maradnak meg a csokigolyók, minden esetre gyönyörű dekoratív szappant eredményeznek, így nem bánom, hogy rákerültek. Egy adag vaníliás cukor teszi még különlegesebbé ezt a csupa csoki, vaníliás kekszet. Hatását és színét pedig a kakaóhoz kevert orvosi szén adja, mely kiváló bőrtisztító hatású.


Összetevők: kókuszvaj, kakaóvaj, extra szűz olívaolaj, hidegen sajtolt napraforgó, vaníliás cukor, holland kakaó, orvosi szén 

Szappanpor

A szappanok bármelyikén kialakulhat az érés során szappanpor, ami teljesen ártalmatlan (fehér kis pöttyök) formájában jelenik meg a szappan külsején, és az első használat után teljesen eltűnik.


Csokis-Kókuszos Fürdőbomba

Ki ne vágyna a hideg idő beköszöntével egy lazító, ápoló, gyertyafényes fürdőre? Ennek a tökéletes kelléke lehet ez a pezsgő fürdőgolyó, ha már számodra sem alternatíva az állatkísérletes, SLS tartalmú habfürdő. A bounty szappan népszerűségén felbuzdulva, készítettem egy kókuszvajas, kókuszpelyhes, csokibombát. Hogy az egyik legnépszerűbb csokit, az After Eight idézze, 100% menta illóolajjal dobtam fel, így igazán frissítő élményt nyújt.

Ha szükséged van egy kis lazításra...
Kényeztető, pezsgő fürdő bombák, kókuszvajjal és virágszirmokkal 

A legjobb alternatíva a SLS-es habfürdőre, a sokkal kényeztetőbb illatos fürdőbomba.


Levendulás fürdőgolyó: A felső sorban két oldalt 100% hígítatlan levendula illóolajjal illatosított, levendula virággal díszített, így lazító hatású, hófehér  kókuszvajas pezsgő bombákat láttok.

Rózsaszín- Rózsás fürdőbomba: Középen egy rózsaszín, szív alakú, apró rózsaszirmokkal és ásványi csillámmal (rózsaszín mica) díszített, isteni kubabebors illatú pezsgő bombát láthattok, a romantikus fürdőkhöz. A rózsaszín gömb is ilyen változat (ezt dobtam a lentebb látható videóban a vízbe). Kissé színezte a vizet is, de fehér változatban is készíthető.

Rózsaszirmos pezsgő fürdő: Ezek a kis golyók tele vannak szórva rózsaszirommal és a tetejük is ezzel van díszítve, így már ránézésre és hangulatos darabok. A kényeztetést a kókuszvaj mellett, itt az extra szőlőmag olaj adja. Levendula és kubabebors illóolajakat adtam hozzá, az illatos rózsaszirmok mellett.

Sajnos a fényképezéshez már túl sötét volt, pedig ezek a legmutatósabbak.
Kókuszos pezsgőfürdő: Alsó sorba kókuszos-ásványi csillámos, illatos bombákat láthattok, kényeztető kókuszvajjal és kókuszreszelékkel. Az egyiket a kókuszreszeléken  kívül kék búzavirággal díszítettem, mert valahogy a bounty csoki óta, mindenki kedveli a kókuszos kék dolgokat.

Csináltam Nektek egy kis videót, hogy működik élesben ez az illatos kis csoda. A képminőség nem a legjobb, mert a fény elég kevés a fürdőbe, de azt láthatjátok belőle, hogy nem omlik szét, nem túl törékeny akár ajándéknak  is csomagolhatjátok. A kádat egyetlen bomba teleszórja szirmokkal és betölti a légteret a 100%-os illóolaj illata is.


Ugye, hogy jobb egy kemikáliákkal teli habfürdőnél?

Ki szereti natúr dolgokkal kényeztetni magát? A freedomprincess22@gmail.com-ra írhattok nekem, ha bármilyen kérdésetek van.


Mit öntsek újra, szavazzatok a kedvencetekre! 

A legtöbb szavazatot kapó szappant vagy fürdőbombát újra készítem egy kicsit megújult formában. :) Szavazni itt kommentben lehet (bejelentkezés nélkül), vagy Facebookon>>>

15 megjegyzés:

  1. egyszerűen mindegyik csodálatos.de ha választani kell, nálam a bounty szelet az abszolút favorit :)) Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bea, ez kedves Tőled. :) Egyébként én is kókusz fan vagyok, nem véletlen pattant ki a fejemből ez az extra kókuszos szelet. :)

      Törlés
  2. Nekem a sütőtökös meg a Bountys tetszik a legjobban, gratula, nagyon szépek, ínycsiklandóan néznek ki! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Stella, aranyos vagy. :) Úgy látszik ezek lesznek a nyerők, persze várom a kommenteket, akár cáfolni, akár megerősíteni szeretné valaki az állítást. ;)

      Törlés
  3. Árat nem látok, vagy csak nekem kerülte el a figyelmem? Mennyibe kerülnek? Gyönyörűek!! Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm, kedves vagy. :)

      Azért nincs kint ár, mert ez nem állandó készlet, magunknak öntöm a szappant, mindig mást, de ami többletként van, azt meg lehet venni, általában 550Ft/db (összetételtől is függ). Illatos fürdőbombák, 400Ft. :)

      Azért írtam ki, hogy érdeklődhettek a freedomprincess22@gmail.com emailcímen, mert ott mindig az aktuális infókat tudom elküldeni. :)

      Törlés
  4. Én már elmondhatom magamrpól, hogy használtam Rita hajmosó szappanját. És imádom ^^ azóta már többször is mostam hajat ezzel, meg bolti samponokkal, és engem is megdöbbentett a különbség. Bár a szappannal kicsit macerásabb hajat mosni, főleg után az ecetes öblítés, még is jobban szeretem mert:
    -nem szárítja a bőrömet
    -hosszabb ideig marad "tiszta" a hajam
    -a hajmosást követő 3 napig nem volt bad hair day-em
    -valami fantasztikusan sejmes habja van ^^
    Azóta már egyáltalán nem szeretek bolti samponnal hajat mosni. Tényleg fantasztikusak ezek a sampon szappanok :-) persze fontos a minőség, nem véletlenül van benne diólevél macerátum, és ricinus olaj, mert ezek nagy barátai a hajnak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mukrisz!

      Nagyon örülök, hogy Neked is ennyire bevált a hajmosó mignon. Remélem többen is kipróbáljátok a samponszappanokat, látjátok nem kell tőle félni. :) Jövőre, majd igyekszem többet csinálni, ha újra lesz zöld dió, hogy ezt a változatot is többen próbálhassátok ki. :)

      Elmondhatom, hogy nekem már kb 5 napot bír a hajam, két mosás között, így megéri az a kis öblítős macera. :)

      Még egyszer köszönjük a részletes beszámolót Mukrisz. :)

      Törlés
  5. Sziasztok! Én is Rita hajmosó szappanját használom már 1 hónapja kb és én is elmondhatom, hogy imádom! :) Az első hajmosás nagyon jól ment, nem is lettek annyira zsiros tapintásúak a hajtövek és nagyon könnyen ki tudtam fésülni a hajam (göndör hajam van). Utána voltak néha gondok, volt hogy nagyon le volt lapulva a hajam, volt, hogy nem annyira, de ezt az átállásnak tudtam be, ill annak hogy meg kell tanulnom, hogy használjam úgy, hogy jó legyen utána az eredmény. Leirom végül mi vált be: 1-2 órával a hajmosás előtt lereszelek a szappanból egy kicsit és adok hozzá kb 2x annyi meleg vizet és elkevergetem, hogy feloldódjon a szappan. Hajmosásnál pedig ezt öntöm a fejbőrre és masszirozom be. Nekem igy sokkal jobban habzott és könnyebb is volt hajat mosni. Utána jön az ecetes öblités, én 3l vizbe rakok 1,5 evőkanál almaecetet mert a 3 evőkanál nekem soknak tűnt és a kézfejemet kicsipte (nem tudom, lehet nem birja a bőrőm annyira). Végül én egy kicsit mindig át szoktam öbliteni sima vizzel az ecetes öblités után. A végeredmény: könnyen kifésülhető, nagyon puha, dús haj, és nekem még a hullámjaimat is jobban kihozta mint más sampon! Szóval én nagyon tudom ajánlani ezt a fajta hajmosási módot, igaz hogy picit macerás tűnik (régen én is igy gondoltam, ezért nem vágtam bele), de hamar meg lehet tanulni, megéri, mert az eredmény sokkal jobb, mint a bolti samponok után! :) Azt még megemliteném, hogy nekem is kitolódott a hajmosás 1-2 nappal, mondjuk én ezelőtt is csak 3-4 naponta mostam hajat, de most kibirja akár 5 napig is! :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Én is elmondhatom, hogy használtam (és használom is) Rita hajmosószappanját és imádom! :) Az első hajmosás nem volt vészes, azt hittem rosszabb lesz. Kellemes meglepetés volt az, hogy hajmosás közben a szappan nagyon krémesen habzott, és viszonylag könnyű volt vele dolgozni ill az, hogy balzsam nélkül könnyedén ki tudtam fésülni az amúgy göndör, sokszor gubancos hajamat. Egy picit volt csak laposabb a hajam mint szokott lenni, de azt az átállásnak tudtam be. A következő hajmosások során volt, hogy jobb lett a helyzet, volt, hogy rosszabb, így kisérleteztem vele és leírom végül mi vált be nekem. Hajmosás előtt 1-2 órával lereszelek egy picit a szappanból (kb egy kiskanálnyit) és feloldom 2x annyi langyosvízben. Majd ezzel mosom meg a hajamat. Nekem sokkal könnyebb elolszlatni ezt a fejbőrömön, úgy hogy mindenhova jusson, és sokkal jobban habzik is. Ezután jön az ecetes öblítés. Én 3l vízbe rakok másfél evőkanál almaecetet, nekem a 3 evőkanál soknak bizonyult, és mindig kisebesítette a kézfejemet ahogy mostam ki a szappant (lehet nem bírja annyira a bőröm). Az eredmény: sokkal dúsabb és puhább, selymesebb haj, nagyon könnyen ki tudom fésülni és nincs zsíros tapintása sem. Mellesleg nekem is kitolódott a hajmosás 1-2 nappal, ma van pl az hogy 3 napja mostam hajat és olyan mintha 1 napos lenne! Ugyanolyan puha, még a hajvégek is! Én ezelőtt sem mostam sokszor, 3-4 naponta mostam, de most 5-6 napot is kibír, aminek nagyon örülök! :) Szóval bátran tudom ajánlani, nagyon megéri a hajnak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ditti!

      Örülök, hogy neked is bevált a szappanos hajmosás és, hogy leírtad a tapasztalataidat. a szappanból akár előre is csinálhatsz folyékony kiszerelést, ha felfőzöd desztillált vízzel. Majd felteszem a pontos leírást, bár hajat mosni így még nem próbáltam vele. Köszönöm, hogy leírtad a tapasztalataid. :-)

      Törlés
  7. Kedves Rita,
    próbáltam emailt írni neked, de 2x is hibaüzenet jött vissza az email címedről :(
    Zsófi (zsazsa0102@hotmail.com)

    VálaszTörlés
  8. Szia Zsófi!

    Nem tudom mi lehet a probléma, a címem változatlanul freedomprincess22@gmail.com, és kapok rá e-maileket.

    Írtam Neked, így már biztosan tudsz válaszolni. :)

    VálaszTörlés
  9. Szia Rita! :)
    Nézegetem itt a receptjeidet és kedved kaptam én is a szappanokhoz.
    Megkérdezhetem, hogy milyen mennyiségben számolod pl. az agyagokat vagy színezékeket egy recepthez? :) Persze csak ha nem titok :) Nekem valahogy sosem olyan sem a színük, sem az illatuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Persze, bármit kérdezhettek, semmi nem titok. :)

      A szerves pigmenteket ugye kevés olajban, a szervetleneket pedig a folyadékban érdemes elkeverni, mielőtt a masszához adod őket. Én viszont nem keverem egyiket sem előtte, mindig a masszához mixelem közvetlenül, mert így tudom adagolni addig, míg nem érem el a nekem tetsző árnyalatot (számolni kell vele, hogy ez általában halványodik még, majd a lúg miatt). Agyagot kiskanállal adagolom, ásványi pigmentet (pl vas-oxid) késhegynyi adagonként. :)

      Inkább kétszer kevesebbet adagolj, mert kivenni már nem lehet. Jó kísérletezést. :)

      Törlés

Keresés ebben a blogban

További bejegyzések