Téli Varázslat Sütiszappanok

Had mutassam be Nektek a tél ihlette újdonságokat már így előre, hisz mire ezek a csodák beérnek, beköszönt a tél is. Szappanos körökbe már bőven beszélhetünk a karácsony közeledtéről az 1 hónapos érési idő miatt, de persze én már egyéb DIY tippekkel is igyekeztelek ünnepi hangulatba hozni Titeket. Több írásomban is felhívtam már az alkotni vágyók figyelmét is, hogy aki szappant kíván önteni saját kezűleg a karácsonyfa alá, az álljon neki izibe.


Tél ihlette

Most megmutatom én milyen szépségekkel készültem Nektek a téli extra bőrápolás érdekében. Sokan úgy gondolják, karácsonyra csillag, karácsonyfa és hópihe formát kell önteni a szappanoknak is, de én úgy gondoltam, másik irányból közelítem meg a témát, maradjunk az eredeti sütiszappan designnál. Egyébként sem lenne túl tudatos döntés egy tucat csillag formát beszerezni, hogy egy évben, egyszer használjam csak őket. Ha már a tudatosság, környezetvédelem és állatkísérlet mentesség érdekében használok natúr szappant, figyeljünk erre is. Természetesen a szappanok még mindig pálmaolaj-, állati zsír-, és állati tej mentesek a tudatosság jegyében.


Kakaóvajas érintés

Nem kell megijedni, lesz téli szappan, ha nem is hóember és csillag formába, hisz mostantól minden recept ápoló kakaóvajjal készül, és szőlőmagolajjal is védjük a bőrt a ráncok és a kiszáradás ellen. Színekben és "ízekben" is téliesedünk, de elsőként hadd mutassak meg Nektek egy régi kedvencet, amit annyian kértetek, hogy kénytelen voltam újra alkotni, csak most a téli, extra ápoló recept alapján.

Rózsakert szappan

Ez a fantasztikus bőrápoló finomság, az anyukák és érzékeny bőrűek kedvence lehet, ránctalanító és extra ápoló összetevői miatt. Rózsaszín agyag tartalmának köszönhetően gyengéden tisztítja a bőrt. Kakaóvaj és kókuszvaj tartalmával extra ápolást nyújt. Ráadásként rózsavízzel és szőlőmagolajjal készült, a vitalizálás és a ráncok megakadályozása érdekében. A forma pedig nem csak az én, de a Ti szívetekbe is belopta magát.
Csupa nőiesség.
Az érés során, fehér részben kialakult gyönyörű mintázat, igazán vintage hangulatúvá teszi.
Egy szelet rózsás álom.

Összetétel: kakaóvaj, kókuszvaj, extra szűz olívaolaj, hidegen sajtolt napraforgó olaj, ricinus olaj, szőlőmag olaj, rózsaszín agyag, rózsavíz

Narancsos csokoládé szelet

Valahogy a téli hangulathoz mindig is hozzátartozott a narancs fűszeressége és a csokoládé gyengédsége. Ez a szelet így nem maradhatott ki a téli repertoárból. A holland kakaó antioxidáns hatása és illata járja át ezt a kakaóvajas csodát. Színét a bőrszépítő kurkuma adja és a 100%-os narancs illóolaj teszi ellenállhatatlanná ezt a szappancsodát. Tökéletes téli kiegészítője lehet a fürdőszobának.

Igazi téli varázslat.
Narancs DIY 

A színe még halványulni fog az érés során.

Összetétel: kakaóvaj, kókuszvaj, extra szűz olívaolaj, hidegen sajtolt napraforgó olaj, szőlőmag olaj, ricinus olaj, holland kakaó, 100% narancs illóolaj

Ünnepi Cupcake 

Nem csak az ásványi csillám teszi különlegessé ezt a fantasztikus bőrápoló szappant. Kíméletesen tisztító fehér-, és zöld agyag tartalmának köszönhetően, nem csak a hófedte táj örökzöldjeit jelképezi színével, de a problémás bőr tökéletes ápolójává is teszik ezt a szappant. Fás illatát a 100% rozmaring illóolaj adja, ami szintén segít rendben tartani a zsíros bőrt.

Mind egyedi darab.
Alul fehér, felül zöld színben pompázik, bár a kép nem adja vissza.

Összetétel: kakaóvaj, kókuszvaj, extra szűz olívaolaj, hidegen sajtolt napraforgó olaj, szőlőmag olaj, ricinus olaj, zöld agyag, fehér agyag, 100% rozmaring illóolaj

Csokis-Kókuszos Fürdőbomba

Ki ne vágyna a hideg idő beköszöntével egy lazító, ápoló, gyertyafényes fürdőre? Ennek a tökéletes kelléke lehet ez a pezsgő fürdőgolyó, ha már számodra sem alternatíva az állatkísérletes, SLS tartalmú habfürdő. A bounty szappan népszerűségén felbuzdulva, készítettem egy kókuszvajas, kókuszpelyhes, csokibombát. Hogy az egyik legnépszerűbb téli csokit, az After Eight idézze, 100% menta illóolajjal dobtam fel, így igazán frissítő élményt nyújt.
Téli fürdők, elengedhetetlen kelléke.
Ha szükséged van egy kis lazításra...
Már a látványa és az illata is hangulatot teremt.

Téli Szappanreceptek és Rendelés

Amint időm lesz, feltöltöm az új recepteket is a régebbiek mellé, ha valaki saját kezűleg öntené ki a téli varázslatot. Aki szeretne készen belőlük, vagy egyéb kérdése van írhat nekem a freedomprincess22@gmail.com e-mail címre. 


Játék G+1

Ne feledjétek a játék még mindig tart, ha összegyűlik 100 G+1 vagy like, sorsolok. Csak annyi a dolgotok, hogy megírjátok kommenteben, melyik sütiszappant, vagy fürdőbombát nyernétek meg legszívesebben. A kommenteléshez nem kell bejelentkezni, sem regisztrálni!


Kommenteljetek nyugodtan, nem kell belépni hozzá. Ha szeretnétek értesülni a többi tudatos cikkről, téli DIY tippekről, akkor iratkozzatok fel Rendszeres olvasónak, az oldalon bal fent. 

8 megjegyzés:

  1. Szia! Kíváncsi lennék a kakaóvajas receptre. Alig várom,hogy megoszd velünk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Bár már ott tartanék, sajnos elég sok más cikk van most folyamatban.

      Ezek a szappanok is több recept alapján készültek, annyit azért előre elmondok, hogy nagy mennyiségű kakaóvajat én nem használnék. Nagyon kis mennyiségben és brutálisan köt a massza, volt is ebből gondom, mert már egyesítési hőmérsékleten is láttam néhol kakaóvaj szemcséket. Kakaóvajból csak nagyon keveset, egyébként így is érzem már tapintásra, hogy minimális is érződik benne. :)

      Törlés
  2. Én is nagyon örülnék ha több szappanreceptet osztanál meg velünk!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Stella!

      Az oldalon fent lévő alapreceptet és ezeket is mind kipróbáltátok már? Itt azért elég sokat osztottam meg: http://tudatosmetropolita.blogspot.hu/2014/10/natur-szappan-szinek-formak-receptek.html

      Sajnos én sem tudok folyamatosan újat kipróbálni, láthatjátok a képeken így is mennyi szappanom van már itthon és ez ugye nem egy szappanos blog, hanem a tudatos lányok közössége. :)

      Mivel ennyire szeretnétek, meg meg is ígértem megosztok veletek egy egyszerűt, gyorsan, mert ugye az előkészületet/biztonságot már mind elolvastátok: http://tudatosmetropolita.blogspot.hu/2014/09/szappanfozes-projekt-1-tuti-recept.html?showComment=1416729228650#c6383895942581521871

      Csokis-Narancsos szelet:

      5% SPF és 35% folyadék (nekem a 30% kevés volt, ezért átszámoltam Nektek, de így a végén lehet kicsit várnotok kell, ha hullámosítani akarjátok a tetejét)

      - 300g kókuszvaj
      - 300g hidegen sajtolt napraforgó
      - 200g extra szűz olíva
      - 200g szőlőmagolaj
      - 10g kakaóvaj (ez kb 2 kanál pasztilla)
      - 2g ricinusolaj (mert 1 kanál semmibe sem árt)

      - 141,26g NAOH
      - 355g desztvíz

      A kakaóvajat csak a melegítés és kis hűlés után tettem az olajakhoz, mert hőérzékeny!

      Nagyobb felébe holland kakaót tegyetek. A maradékot osszátok ketté és egyikbe kurkuma és narancs illóolaj (kb 20/30csepp), a másikba cink-oxid kerüljön. Mehet a tetejére, keverjétek tetszés szerint. Takarás, másnap szeletelés + min. 1 hónap érés után használhatjátok. :)

      Jó alkotást kívánok és utána osszátok meg velünk a művekről készült képeket. :)

      És persze játszatok, mert megosztással nyerhettek kész szappansütiket. :)

      Tudom, hogy jön a karácsony, de ajándékba is nagyon fontos, hogy csak érett darabokat adjatok! Én sem adom oda ezeket a szappansütiket úgy, hogy még várnia kelljen valakinek érésig, mert sokan nem veszik komolyan és kipróbálnák. Erre figyeljetek, hogy az 1 hónap mindenképp leteljen!

      Kérdés, kívánság: freedomprincess22@gmail.com
      Kész sütiszappanok 500Ft/db, fürdőgolyók 400Ft/db, csak hogy e miatt, ne kelljen külön írnotok már. :)

      Szép napot Nektek! :)

      Törlés
  3. Fúúú, engem a narancsos-csokis szelet totál beszippantott, bár nehéz eldönteni, melyik tetszik jobban! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is alig várom, hogy egy hét múlva kipróbálhassam. :D Már engem is nagyon hangulatba hoz ez a sok karácsonyi szappansüti, itt a polcon. :)

      Törlés
  4. Iszonyú jó volt mindegyik szappanod! Én egy mézes szeletet, egy muffinkát, meg egy hajmosó diós szappant vettem, és mindegyikkel nagyon boldog voltam.
    A mézes iszonyú krémes. Nagyon habos, nagyon fincsi, az arcomat is simán megmostam vele, nem száradt ki a bőr. A középső fehér csík ami benne van, na, az nagyon csúcs :D nem tudom mi az, de nagyon selymes.
    A muffin is szintén nagyon édes, a kinézete meg pláne :P A diós hajszappan nálam egész jól bejött, csak a 60 centis hajam iszonyú hamar bezabálta...de hát ez nem a szappan hibája ;)
    Ja, és a fürdőgolyót is mindenkinek ajánlom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Panni!

      Nagyon jó olvasni ezeket a sorokat, teljesen feldobtad a napom. :) Nem volt semmi különleges titka a fehér csíknak, csak a jó minőségű olajak és vajak, akárcsak a többinél. :) Nem tudom mi lehet az oka, de az én hátközépig érő hajam fél éve mosom egy mignon samponszappannal és még van belőle. Persze emlékszem, Neked sokkal dúsabb a hajad, mint nekem. :)

      Remélem kipróbálod majd az új kakaóvajas recept alapján készült, még krémesebb szappanokat vagy szappanrecepteket is. :)

      És köszönöm az ajánlást, a fürdőgolyó mindenki tél által megviselt, vagy alapban száraz bőrének jót tesz, és természetesen annak a receptjét is feltettem, ha valaki saját kezűleg készítené. És lesznek újfajta fürdőgolyók is hamarosan, hogy válogathassatok. :)

      Törlés

Keresés ebben a blogban

További bejegyzések